Fateen Ziegglerr ! fateen: Thankyou sebab pernah anggap aku sebagai kwan hang .____.

Followers

Thankyou sebab pernah anggap aku sebagai kwan hang .____.

                  Assalamualaikum. Heyy Walawala Heyyy , balik rumah  
       Alaa , actually dah tak balik dua minggu  . So tak buleh laa nak update blog ni sbb kat hostel tada line , hulu sikedd Suka sgt dpt balik tapi esuk dah kena balik hostel  balik . Untunglah kan ~ 
      Hello There , Hello gadis, Hello Jejaka , hello and hello to everyone . . korang sehad ke ? lame ta dgar khabar korang , harap2 tuu sehad la nohh :D
sedih kan korang , Bila kecik hati sikit , teros tak cakap , tengok muka pun dak , buat macam ta penah kenal je kan . Mcm tuu kaa kawan ? Slowtalk lahh bila ada terasa hati or apa apa . Cepatnya manusia berubah kan :) Thankyou sebab pernah anggap aku sebagai kwan hang ehh . Aku hargai sangat . bagi hang , aku yang salah kan tapi bagi aku , hang plak salah . sebab tuu la orang tua2 kata kalau gaduh cepat2 berbincang . tapi series weh , aku ta sekuat tu nak berhadapan dengan hang cakap pasal benda tuu . Aku tabule na pecaya yg kita dah tak macam dulu lagik :(
AKU SAYANG HANG SANGAT 
aku rasa jalan penyelesaian yg terbaik untuk kita berdua
 biarlah perkara tuu berlalu begitu saja .
aku hanya mampu berserah sebab semua tindakan yang aku buad ,
 semua salah aku .
aku dah penat and boring dengan semua ini :)
aku dah tak kisah lagik pa hang nak buad , kalau dah takdir menentukan kita berpisah , kita tak buleh nak buad apa lagik kan .______________.
sory if aku penyebab semua nieh terjadi , aku nakkan yg terbaik untuk kita weh .


KEEP OUR MEMORY. I'll never forget you.



✿ Thanks For Reading ✿

Copyright © . All Right Reserved by Fateen Ziegglerr