Fateen Ziegglerr ! fateen: A big smile

Followers

A big smile

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم

Salam semua :D
A big smile for you all !
I'm Happy now , akue da okey SIKITT dengan kawan baek akue .
BUT still ta macam dulu okehh , tido sesama , makan sesama , 
sedih sesama , gembira sesama
.___________.
dah cuba sedaya upaya cuma ini yang termampu :)
Alhamdulillah , sekurang-kurangnya kami bercakap .
Akue masih tetap dengan keraih kepala aku AND dia pun masih keraih kepala jugak 
aku tabule terima apa yang dia dah buad dekat aku and she also ,
KAWAN , kita dah kawan lama kann
rasanya hang punn taw aku macam mana :
aku takan mulakan kalau bukan hang yang mulakan dulu
aku takan tuduh kawan aku bukan2 tanpa bukti
And the most important , aku tasuka KAWAN AKU KHIANAT AKU

First , aku memang ta pecaya yang hang macam tuu ,
and aku cuba elakkan untuk tak percayakan semua tuu 
sebab aku taw kawan aku tak macam tuu .
tapi semakin aku elak , semakin aku nampak yang semua tuu patutt aku pecaya weh ,
tanggapan aku salah tentang hang kawan ,
mungkin kita perlukan lebih masa untuk lebih mengenali siapa kita .
aku buleh terima hang tapi aku tabule nak terima apa yang hang dah buad kat aku .

KALAU LAA BAGI HANG MEMANG AKU YANG SALAH , AKU MINTA MAAF .
( but I don't think so )



✿ Thanks For Reading ✿

Copyright © . All Right Reserved by Fateen Ziegglerr