Fateen Ziegglerr ! fateen: talam muka :)(:

Followers

talam muka :)(:


Hello kawan :)
SORRY TO SAY , SORRY TO SAY , SORRY TO SAAYYY
pe sebab status akue bertulehh cam tuu ekh , hee
just insan-insan yang tertentu dan dipilIh saja yang mengetahuinya .
Hang sepatutnya faham perasaan kawan baek hang nie , CEPAT TERASA
tolong jangan buat sampai akue terus membenci hang . sayang hang kot wehh !
akue tamaw kita bermusuh .
and kalau da pape yang sepatutnya akue tawu bagik tawu lha ,
 jangan nak berahsia sangat buleh dakk
akue memang pantang hok nie
AWAK , saya nak kita macam dulu . bergelak tawa gulingg guling sampai pecah perutt.
teriak sama-sama , so swettt but now so KELATT :|
tapi saya tabuleh  la bila berdepan jaa saya hmm jadik cam ta bape best ,
 oleh sebab tuu saya terpaksa menalamkan dua muka .
dpan awak saya okeyy je , belakang hmm saya sakit hati awak ♥


SAYA SAYANG AWAK LAA KAWAN ♥


✿ Thanks For Reading ✿

Copyright © . All Right Reserved by Fateen Ziegglerr