Fateen Ziegglerr ! fateen: IMPIAN MENGARUT :)

Followers

IMPIAN MENGARUT :)

Assalamuailaikum , hai semua . 
hmm sihat tak ? aku bertambah tambah sihat .
hahahhahaha sihat sgt tu yang sampai tak update blog ni.
sebenarnya tetiba ja tringat kat blog ni , tp sbelum aku login this blog.
OMG !!!
aku telah mengalami satu kesulitan yang amat sangat
iaitu aku lupa email blog ni , hahaha BONGOK kan aku ?
aku kannn aku kannn aku kannn
sebenarnya teringin sgt nak beli iphone 5s , heeee
sebab tu aku kata impian mengarut , mana tak mengarutnya 
aku baru ja beli samsung s4
ni dah mengamuk plak teringin nak pakai iphone .
aduuuhhhhh pening kepala , rasa sayang la pulak nak beli . tapi nak beli jugakk
hahahaha BONGOK
Aku memang camnie bila dah nak sesuatu , aku memang nak sangat !!!
tapi bila dah dapat , takda la se-excited macam sebelum dapat tuuu.
alaaaaa , aku ada jugak tya pendapat sekeliling
ada yg menggalakkan , ada yang mengelakkan
tapi aku teringin sangatttttt
hmmmm so what should I do ?
pleaseeeeee help me ?


✿ Thanks For Reading ✿

Copyright © . All Right Reserved by Fateen Ziegglerr