Fateen Ziegglerr ! fateen: TIME TOO FORGET HIM

Followers

TIME TOO FORGET HIM


HALOO ! pagii readers , lagu akue bertukar ? ?
yupp sebab lagu nie bersesuaian dengan mood akue yang tngah bersedih 
*frust bercinta lhaa konon
ehh tapi akue dengan dea ta bercinta , akue ja yang clap one hand  
| NA PETIK BINTANG DI LANGIT TAPI AKUE HANYA SERUMPUN RUMPUT |
memang dea laen drpd yg penah akue knal ,
bukann lagi baek tapi lagi jahatt
tapi akue tetap jatuh cinta kat dea , awad haa ?
akue sendiri pun tataw . perangai dea memang pelik na habaq bagi .
akue sendiri pun ta faham , tapi aku tetap jatuh cinta gak kat dea .
mungkin tuu sebab orang kata | CINTA ITU  BUTA |
 yeah , dulu memang akue selalu kata katt dea
"kalau orang ta dpat dea mknanya orang laen pun ta bule dpat dea"
tapii sekarang da smpai pengakhirnya , dulu dengan sekarang da ta sma .
penantian akue da berakhir
and now akue na kata katt dea
"kalau orang ta dpat dea mknanya kita da ta da jdoh"
akue rsa da mcam2 sangat akue wat untuk dpatkan dea
tapi ta berjaya , yeah CINTA TA BULE DPAKSA , rite tapi
sekurang-kurangnya aku berusaha untuk dpatkan dea
mungkinnn bukan aku yg terbaek untuk deaa .
walaupapun , aku tetap sayang dea . yeah memang aku taww laa dea ta sayang ,
tapi pa bule buat akue hanya mampu memendam perasaan ini .



macam lagu nie la :
Percintaan ini amat memilukan
Perpisahan ini sungguh menyakitkan
Namun apa daya terpaksa ku telan
Semua kepahitan
Kepiluan ini meracun hidupku
Kesunyian ini membunuh jiwaku
Tergamak kau sayang
Melihat diriku dalam kesedihan
Dipermainkan olehmu

nakk menangis air mata drah pun ta guna , akue ta mntaa simpati
cuma yang akue perlukan cinta sejati .

uke sekarang akue akan belajar menjadi insan redha...
Dalam mengharungi onak duri kehidupan .

akue akn cuba jadi insan gembira ,waalu hati penuh dengan kedukaan .

sapa2 yang taw DEA tuu sapa , bagi akue dea memang hebat sbb dea berjaya buat akue cam nie , sebelum nie akue penah rasa terluka tapi ta sehebat ini . 
mungkin jugaa ni blasan untuk aku pd kisah silam akuu rite ??
tell him I LOVE HIM UNTIL THE END ,
walaupun now TIME TOO FORGET HIM
kau kenangan terindahku 






*BINTANGKU SELAMANYA*



p/s : doakan aku berjaya dalm melupakan dea uka , :)





✿ Thanks For Reading ✿

Copyright © . All Right Reserved by Fateen Ziegglerr